VinterVild

Alla inlägg under april 2013

Av vintervild - 18 april 2013 21:30

Körde lite OP idag o orkade en tävlingskombo o tvärmisslyckades med en simpel shoulder mount. Den här tävlingen kommer att bli en större utmaning än jag räknat med.

Av vintervild - 18 april 2013 09:45

Lyckades ta mig till jobbet idag iaf, tycker att jag förtjänar medalj! Om jag lyckas få ngt gjort mellan nysningarna är en annan fråga.


Ska släpa mig till studion i eftermiddag med och se om jag ens lyckas ta mig upp för stången eller om jag får tillbringa fyra minuter liggandes på golvet nästa lördag. Dålig timing deluxe helt enkelt.

Av vintervild - 17 april 2013 10:45

No luck today, imorgon har jag inget val.


Känner jag mig bättre framåt eftermiddagen så kanske jag vågar mig på en kort OP och ryggstretch, men Nivå 5 blir det tråkigt nog inte...


J-a förkylning!!!

Av vintervild - 16 april 2013 12:15

Fortfarande hemma och sjuk men imorrn så SKA jag vara frisk! Tillräckligt iaf, det är tråkigt att vara sjuk.


Har hunnit med en massa tv-tittande iaf, en halv säsong av CSI plöjdes igenom igår och idag så hann jag med två avsnitt av Game of Thrones innan städerskan kom och började dammsuga. Nackdelen med att vara hemma en tisdag är att det inte blir så mkt lugn o ro utan jag känner mig mest ivägen. Har retirerat till sovrummet men där finns inga serier att titta på så jag får hitta ngt annat att sysselsätta mig med.


Har försökt att kurera mig med egen huskur, kaffe och choklad. Gott var det iaf.


 Omnomnom


Ute öser det ner, alla katter är inomhus och om mindre än två månader är jag i Egypten och letar haj och delfiner. Se det positivt som det heter. Inte få panik över tävlingen som närmar sig med stormsteg medan jag är sjuk.

FML

Av vintervild - 15 april 2013 09:30

Vaknade med halsont idag. Trodde att det skulle gå över som morgonhalsont brukar men icke! Följdes istället av lite feber så det är att vara hemma o kurera mig idag, vilket jag verkligen inte har tid med. Galet på jobbet och tävlingen kommer närmre med stormsteg vilket resulterar i smärre panik och ångestattacker.


FML.


 Lillmissen är glad iaf




Av vintervild - 14 april 2013 14:19

Träningsfri söndag, älsklingen klagade på att jag var hemma för lite så idag blev det dykdagis istället för pole. 25 minuter i nollgradigt vatten, jag förtjänar en medalj.

Allt för min älskling.

Av vintervild - 13 april 2013 10:41

Har kört ett morgonpass i studion o klarade för första gången att köra igenom hela koreon, yay! Det är görbart! Långt ifrån snyggt men det ska jag jobba på.

Nu lite mat o sen till Flow för pass två. No rest for the wicked.

Av vintervild - 12 april 2013 14:00

Om ni inte har kollat in postern för Pole Art 2013 så gör det nu! Det är underbarnet Anna-Maija som är poster girl så ni ser vad jag har att tampas mot i Köpenhamn om några veckor. Bland annat.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards