VinterVild

Alla inlägg den 25 april 2013

Av vintervild - 25 april 2013 21:40

Dags att sova. Allt är packat o även om mitt framförande inte kommer att vara bäst så är jag iaf grymt snygg i håret tack vare Hanse.

Av vintervild - 25 april 2013 08:00

Torsdag, trött morgon. Kom hem sent efter träningen, det blev Nivå 5 trots allt, så lite lite sömn inatt. Men det är bara att stå ut, snart är det lördag och tävling och sen någon gång efter det så får jag sova. Det är ju faktiskt 1:a maj på onsdag och röd dag så då kan jag sova ut!


Hann som väntat inte med ngn tävlingsträning igår, men det känns ok ändå. Om inte oväntat händer så kommer jag att komma igenom koreon även om den som sagt inte är så perfekt som jag hade velat. Men man får jobba med det man har helt enkelt, och kul kommer det att bli ändå!


Stretch igår kändes stelt, men Nelle tyckte att min cheststand såg fin ut iaf. Inga framsteg direkt i något men ett trevligt pass ändå.

Nivå 5 var kul, jobbig men kul. Jag tog det lite lugnt, inga Iron X eller deadliftsträningar men hängde med så gott det gick på allt annat. Nästa vecka ska jag köra all in igen.


Inte mkt mer som händer, jobb att ta itu med och i eftermiddag så ska jag få lite svarta slingor i mitt hår. Har inte hunnit eller orkat ta itu med en ordentlig tävlingsutstyrsel, men lite fin ska jag bli iaf.


Nu te och jobb.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards