VinterVild

Alla inlägg den 4 april 2013

Av vintervild - 4 april 2013 13:45

Fortfarande hemma, ensam idag. Ganska skönt för då får jag titta på de serier jag vill och slipper älsklingens dåliga smak ;) (han säger säkert samma om min smak).


Jag skulle vilja åka in och köra lite spinnyträning idag men det är nog bäst att jag väntar tills imorgon som planerat. Tråkigt och en aning stressande men jag vill inte bli ännu sjukare. Jag har dessutom en privatsession med Daniela på lördag som jag vill vara tiptip inför, få koll på mina fula fötter och böjda ben.


Jag har sällskap av den kurriga minikissen iaf så inte helt ensam.


  Sötaste minimissen, alltid så nära mamma som man bara kan.


Katten visade prov på konstig matsmak igår när hon började nomma på min vegankorv. Katten är mkt kräsen men tydligen så var veganmat gott.


  Omnomnom


Älsklingen kom med bra nyheter idag med så kanske lite fira ikväll ^^


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards