VinterVild

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av vintervild - 24 mars 2013 15:30

Ändrade planer, kroppen tyckte att vila var på tiden idag så vila blir det. Min axel krånglar fortfarande lite och halsen känns lite raspig så det är soffläge som gäller. Med en kurrande mini på magen är det inte så illa.


Axeln kommer att få sig en omgång hos Sam på tisdag och lite nålar på torsdag så jag hoppas att den återhämtar sig kvickt. Även om jag tar det lugnt så belastas den en hel del när jag kör pole även om jag inte gör handsprings eller Iron X.

Halsen hoppas jag bara är temporärt, har verkligen inte tid att bli sjuk med tanke på alla tusen saker jag måste göra i veckan, jobbrelaterat och privat. Dessutom så är det kort vecka pga påsk, illa!


Jag beställde en bild från Leen Isabel som har bloggen Poledancingadventures för några veckor sedan och i veckan så kom den. Otroligt vacker och inspirerad av en bild som jag skickade in till henne. Jag är i mitt favvotrick, footlock.


 Looking sharp!


Mitt halsband är på gång med, skickades i veckan och kommer förhoppningsvis när som helst.


Mycket planerat i veckan, mycket jobb som ska bli gjort och kurserna dra igång samtidigt som jag måste hinna med tävlingsträning. Det är med andra ord välförtjänt med en vilodag idag.

Av vintervild - 24 mars 2013 10:30

Gårdagen var fullspäckad, tävlingsträning, contortion, middagssömn och kvällsvin. Trots middagssömnen så somnade jag vid nio (tant) och sov i tolv timmar. Tror jag var lite sömnutsvulten.


Träningen gick bra, har kommit på början och mitten på min koreo, nu ska jag bara få ordning på resten och orka med allt men det är görbart. Synd bara att jämfört med de andra så känner jag mig som en heffaklump.


Contortion med Clara gick sämre, var alldeles för trött men ryggen kändes iaf mjuk. Inget värt att visa förutom en cool exorcistwalk som vi gjorde med Nelle i torsdags. Finns möjligheter:



Idag blir det OP och balett. Tricks att träna på, saker att planera.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards