VinterVild

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av vintervild - 18 mars 2013 19:15

Tänkte att jag skulle vara duktig och effektiv idag och tvätta o diska en massa o så stängs vattnet av akut mitt i allt. Kul. Det skulle komma tillbaka "snart", tydligen är inom en halvtimme inte snart.


Får väll sysselsätta mig med ngt annat så länge, har en mysig minimisse som kurrar i mitt knä så kan inte klaga allt för mkt.


Stretch- och akrofilmer från i lördags. Inte mkt framsteg men lite så det är jag nöjd med! Glad för det lilla som det heter.


Hand- och armbågsstående


Rygg


Tror jag ska stretcha lite eagle, det var ett tag sedan... Inspirerad av Malin!

Av vintervild - 18 mars 2013 13:00

Impro från förra söndagen (jag är inte snabb, jag vet :P). Försökte mig på ngt fartigt och tekniken försvann all världens väg. Vackert? Knappast. Nyttigt? Mkt!





Av vintervild - 18 mars 2013 07:45

Måndag igen, alldeles för trött för det här egentligen. Kom i säng sent efter baletten igår och somnade ännu senare så det kommer att bli en trött dag. Har massor att göra på jobbet med så det blir en lång dag.


Mötet igår var intressant och jag blev invald i styrelsen så det är bara att komma till mig med frågor, åsikter och annat.

En sak som jag vet att många undrat över är varför man inte får representera sin studio i SM, på programblad eller hemsidan, och det har att göra med att SPDF är nu en del av Svenska Danssportförbundet och då får man inte göra reklam för ett företag eller kommerciel verksamhet under tävling vilket alla studior är. Däremot så är det fritt för alla studior att starta en egen förening, tex North Poles dansförening, som den tävlande får representera i tävlingar. Så spring och starta föreningar!

Det togs en del beslut om SM och sånt men det kommer att framgå av protokollet som kommer upp i dagarna.


Mötet tog inte så lång tid som jag trodde så hann med lite OP innan baletten med. Trött OP och trött balett men jag kämpar på. Baletten ligger ju sist i min träningsvecka så jag är aldrig på topp när det är dags tyvärr, men kul är det iaf. Igår var det polka på diagonalen och det blev mest kaos men kul kaos åtminstonde.


Nu jobba, jobba, jobba, jobba...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards