VinterVild

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av vintervild - 12 mars 2013 08:30

Det blev sovmorgon imorse, lite oplanerat. Jag var trött när klockan ringde och ställde tydligen fram den för nästa gång jag vaknade så var den sju. Jag var lika trött då men tvingade mig upp och här är jag nu. Allt annat än pigg och glad, men här. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk, har inte tid!


Igår blev inte mkt gjort, släppte in en mjauig misse som varit ute hela dagen, rullade på foamroller för att få ordning på min rumpa och lagade lite mat. Fick massor med extrapoäng för att jag skar upp kycklingfilé till älsklingen, det äckligaste jag gjort på länge. Älsklingen höll på att skratta ihjäl sig när han såg mina ansiktsuttryck, men det var äckligt!


Inte mycket planer för dagen heller, lite rehabövningar efter jobbet var planen. Inte somna på jobbet är dock prio nr ett just nu.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards