VinterVild

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av vintervild - 8 mars 2013 19:33

Lite pole blev det i väntan på Louise performance som jag snart ska bege mig till.

Av vintervild - 8 mars 2013 07:45

Fredag, äntligen! Hade det lugnt o skönt i sängen när jag vaknade imorse, älsklingen snarkade på soffan med alla katterna. Lite tråkigt men skönt utan att bli väckt av pojke eller minimisse hela tiden.

Älsklingen sa att missen satt uppe i ett träd och pep ynkligt när han kom hem igår. Först blev jag mäkta imponerad, missens trädklättarkunskaper är minimala, sen var tvungen att fråga om älsklingen fick klättra upp i trädet och hämta ner kräket. Det behövde han inte som tur var.


OP igår var segt, mina axlar har fortfarande inte återhämtat sig efter måndagens handspringmaraton så det blev ett lugnt pass på spinny. Fick sällskap av Camilla som tränade för första gången på länge, trevligt med en träningspartner.

Sedan rygg, gick ok. Jag tränar på att kunna andas i cheststand, det är riktigt svårt och jag flåsar som en hund i värme men det blir lite lättare för var gång.


Idag träning med Toubab, OP på det och ikväll så ska jag på privat performance med Louise. Det kommer att bli spektakulärt, det vet jag.


O sen sova!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards