VinterVild

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av vintervild - 2 mars 2013 14:15

Har haft en superbra träning på förmiddagen, contortion och lite dans och handstående. Filmer finns men för nu blir det två fina cheststandsbilder i min supersnygga catsuit.


   

Framsteg, lite iaf. Kanske kan jag nudda golvet snart.


Lite kaffe o jucie, sen en dusch innan middag hos mamma.

Av vintervild - 2 mars 2013 08:45

Lördag. Sitter med en gosig minimisse med alldeles för långa klor i knäet och det känns som en bra lördag. Har lördagscontortion att se fram emot och hade ett riktigt bra pass med Toubab igår som jag ska jobba lite på idag. Eftersom jag ska tävla igen så har jag fått massor med info om floorwork som jag ska jobba på till nästa vecka och sedan ska vi gå vidare med det som jag föll för. Kommer att bli perfekt!


Har äntligen börjat ladda upp mina impros, börjar med den som jag filmade på spinny förra onsdagen.



Contortion idag, OP imorrn men ingen balett för det är sportlov. Mina ben känns en aning bättre och jag har fokus på ickeflexytrick så det känns hoppfullt. 

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards