VinterVild

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av vintervild - 24 januari 2013 12:00

Det börjar bli rätt mkt på jobbet nu vilket iofs är rätt så kul, det värsta är att sitta o inte ha ngt att göra. Har ju ett nytt projekt som jag jobbar på, mitt första egna projekt även om jag får mkt hjälp eftersom jag inte vet hur man gör. Än.


Körde OP igår, var otrogen och körde på STHLMPole med Jessica. Tog det rätt lugnt o körde inte så mkt styrka eftersom jag hade handstående efter men fick till en del saker trots allt. Gjorde en impro till en helt ny låt som var väldigt udda, det blev ingen höjdare precis men jag kom ihåg att filma så den kommer upp imorrn. Idag har jag fullt upp...

Handstående gick ok men inte super. Små steg i rätt riktning blev det iaf och jag ska ha ett privatpass med Toubab idag faktiskt och jobba vidare på handstående och enkel golvakro.


Så idag blir det pass med Toubab, ben- och ryggstretch. Fullsatt med andra ord och helgen som kommer kommer att kännas helt underbar.


Älsklingen är på bättringsvägen och jag har inte blivit sjuk än *peppar peppar* Inte sjukare än igår iaf med snuva men ingen halsont. Jag hoppas att jag kan hålla mig frisk, har verkligen inte tid att vara sjuk just nu och ingen lust heller för den delen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards