VinterVild

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av vintervild - 5 januari 2013 13:17

Hemmagjort bröd, egenpressad juice och te. Omnomnom.

Av vintervild - 5 januari 2013 10:45

Jag överlevde gårdagen men tog en lång, härlig tupplur när jag kom hem. Sov som en stock och trodde att det var mitt i natten när älsklingen väckte mig igen.


Fick en förklaring till mina krånglande ben hos massören, jag var jättesned i bäckenet vilket leder till att felbelastningar och överansträngningar. Nu är jag justerad igen och genomknådad på de onda områdena och så mör att jag går som en gammal tant.

Vi bestämde att jag ska ha en stående tid en gång i månaden så kanske mina elaka ben kan börja fungera ännu mer normalt snart. Och förhoppningsvis kan mitt bäcken stanna där det ska med.


Som lovat, min impro ifrån i torsdags. Var supertrött men har jag lovat så har jag :)


NiN - Closer


Klasserna för våren har släppts och jag ha anmält mig till oversplits, rygg stretch fyra och handstående. Jag har även planerat att ta några drop-in-lektioner på Nivå 5 och tillsammans med baletten så kommer det att bli en perfekt blandning. 


Idag blir det lugn o ro, kanske lite stretch och allmänna styrkeövningar om jag orkar. Just nu har jag en katt på magen och kan inte gå ngnstans.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards