VinterVild

Alla inlägg den 30 november 2012

Av vintervild - 30 november 2012 07:45

Fredag idag och massor med snö! Lycklig! Jag vill ha mer snö, helst flera meter, och massor med kallt. Men då måste de ordna värmen i lägenheten först för just nu så fungerar den inte och det är iskallt. Vi har ett el-element som vi fick förra året när värmen inte fungerade (ett återkommande tema) men det värmer bara i vardagsrummet, i de andra rummen är det snart frost.


Jag hade iofs ett eget litet element i sängen i morse, lillkissen låg och sov på mig. Nu börjar han bli för stor för att få plats på bröstet utan att halka ner på sidan så han lägger sig helt sonika över mitt ansikte. Inte så obekvämt som det låter mer än att jag får ont i ryggen av att ligga på rygg hela tiden, men vad gör man inte för sin underbara kurrmaskin.


Idag har jag äntligen massage, bokat med massör den här gången, och när jag kommer hem ska jag ta mig ett långt bad och värma upp min frusna kropp. Om jag orkar så blir det till att shoppa glögg på vägen hem, men jag får se hur trött jag är efter knådandet.


Nu te för det är inte så väldigt varmt på jobbet heller.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards