VinterVild

Alla inlägg den 19 november 2012

Av vintervild - 19 november 2012 19:11

Såg en bild på min spagat för exakt två år sedan och var tvungen att ta en jämförelsebild idag. Från icke-spagat till överspagat.

Av vintervild - 19 november 2012 07:30

Kunde inte somna igår och sov dåligt när jag väl somnade så det är en trött dag. Motivationen är inte på topp heller men jag är uppe och på jobbet. Alltid något. Inte för att det är så mysigt på jobbet för tillfället för vår hyresvärd verkar tycka att det där med ventilation är onödigt så syrebristen är påtaglig.


Hade fullt i sängen igår trots att älsklingen jobbade sent, alla tre katter låg och myste bredvid mig. Lillen var den enda som tillät att jag nuddade honom, missen låg och kurrade men ville inte ha gos och katten låg så långt bort från allihopa det bara gick men de låg alla i samma säng. Och jag fick en bild på det:


Tripp, trapp, trull  


Missen har blivit så stor, han som var så tanig och liten förut har blivit en stor kisse.


Idag är planen överlevnad och OP efter jobbet.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards