VinterVild

Alla inlägg den 13 november 2012

Av vintervild - 13 november 2012 15:30

Nelle var en ängel och filmade alla NPS:are och jag har laddat upp filmen på mitt egen YouTube-konto med lite information och tack tillagt. Jag är inte expert på Preimere så kvalitén kunde nog ha blivit bättre men håll till godo:




Av vintervild - 13 november 2012 10:00

Måste börja med att tacka för alla fina ord och peppningar som jag har fått, jag uppskatta dem verkligen och blir alldeles varm i hjärtat. Någon måste komma sist och jag har nio fabulösa tjejer och fyra dito killar före mig i resultatlistan som jag inte missunnar en poäng, men det är aldrig kul att vara sämst.


Tyvärr så är livet allt annat än snällt mot mig på andra fronter, trubblet som älsklingen har, mörker ute och mörker inne. Jag är trött och nedstämd och överstressad vilket inte är en bra kombination och dessutom har tigern börjat komma på besök så det blev lite droppen som fick allt att rinna över just nu. All skit på en gång så att säga.


Imorse kom jag inte iväg till jobbet trots att det är tisdag och jag snart kommer att känna mig som en främling i mitt eget hem när städerskan kommer. Jag vet inte hur jag ska hantera det, eller mig, just nu. Jag siktar på morgondagen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards