VinterVild

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Den hårda sanningen

Av vintervild - 12 november 2012 09:50

Jag kom sist. Med sämst poäng av alla deltagande, killarna inkluderat. Jahapp.


Det där med tävling är nog inget för mig.

 
 
Jessica

Jessica

12 november 2012 10:07

Du var ju en av 20 personer som tog sig till SM, jag vet flera superduktiga dansare som inte ens kvalade sig in. Så jag tycker du ska vara tokigt nöjd att du bara tog dig dit, det är ju inte vilket skräp som helst som gör det! Du rockade säkert (jag missade tyvärr)! Dessutom har du fått en erfarenhet som sånna som mig bara drömmer om! Top 20 är inte fy skam!

:)

http://www.jessicahellbom.myshowroom.se

vintervild

12 november 2012 10:44

Tack :) Jag vet, och jag är fortfarande nöjd över min insats men med all annan skit som hänt i höst så blev det lite mkt..

Du får komma med nästa år!

 
Ingen bild

Kattis

12 november 2012 10:43

Eller hur, du kom inte sist. Tänk hur många som sökte och du kom med!Tänk på placeringen där. Jag var där och jag tycker att du var grym!

vintervild

12 november 2012 10:45

Tack

 
jessica

jessica

12 november 2012 12:48

Och var kom top 20 ifrån? Top 14 menar jag ju, ännu bättre!

http://www.jessicahellbom.myshowroom.se

 
Linda WritingL

Linda WritingL

12 november 2012 15:51

Va?! Det kan inte vara sant!? :O
Jag tyckte LÄTT du var bättre än två av killarna och en hel del av tjejerna.. inga namn nämnda ofc! (killarna har ju så mkt överkroppstyrka)

Ta inte åt dig utan fortsätt framåt! :D Det är ju GRYMT bara att bli uttagen till självaste SM! Jag tyckte du ägde ^^

http://writingl.blogg.se

vintervild

12 november 2012 16:51

Tack, det värmer verkligen! Jag är fortfarande nöjd och stolt över mitt framträdande o kommer igen!

 
m

m

12 november 2012 19:14

Såg ditt nummer nu, det var verkligen bra, starkt, grymma kombos. Kvalitén var sjukt hög i år och det var ett tight race!! Kul att träffa dig!

http://ovanmarken.wordpress.com

 
Malin

Malin

13 november 2012 18:31

Du ska absolut inte känna så! Du va grym! Och inte minst med tanke på allt du skrivit om hur jobbigt du tycker de är att stå på scen! De är ju en stor seger att du tävla och dessutom hade kul, du såg dessutom väldigt självsäker ut! :) Jag tyckte du va asgrym och som någon annan skrivit så var du bättre än många andra! Och topp 14 är ju bra, de är så många som sökte och itne kom med alls! :)
kram

http://split.blo.gg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards