VinterVild

Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Irritationsmoment?

Av vintervild - 9 november 2012 08:30

Idag är jag på gott humör, gårdagens soffläge med en supergosig kattunge gjorde sitt. Ingen älskling, dock, han ramlade in runt halv två efter att ha somnat på soffan på jobbet. Påstod han iaf..


Jag har sovit lite dåligt inatt pga att älsklingen inte var hemma för den gosiga kattunge krävde massor med uppmärksamhet. Först skulle han sova på mitt bröst vilket är supermysigt men jag kan inte somna på rygg så när han somnat så fick jag putta ner honom vid sidan så jag kunde sova. Sen kom myskissen på att han inte var trött och försökte äta upp min näsa i omgångar, varvat med ett x antal toalettbesök från min sida. Lite sömn blev det iaf, efter att älsklingen orkat komma hem så fick jag kattfritt i sovrummet och kunde sova ostört.


Har pratat lite med chefen på morgonen och vi kom fram till att jag har retat upp halva projektgruppen enbart genom att vara jag med mitt hår och mina kläder. Inte för att jag bryr mig, det är rätt komiskt när man tänker efter. Jag blir inte sämre på mitt jobb bara för att jag har rosa-lila hår och lackbyxor. Jag tänker iaf inte ändra mig, jag har inte på mig några vulgära kläder så de får helt enkelt vänja sig (vilket jag tycker att de borde ha gjort vid det här laget, jag har jobbat i projektet i över ett år nu).


Idag blir det massage och sedan generalrepetition i studion med Moa och de andra som vill komma o köra eller bara kolla. Idag kommer det att gå super!

 
 
Malin

Malin

9 november 2012 19:22

Vilken tråkig attityd! Trösta dig med att dom är säkert avundsjuka på att dom själva inte vågar sticka ut! :)
Duuu, jag satt och försökte hitta de här med "open pole". Hur funkar de? Vilken studio är de du går på? :)
Kram

http://split.blo.gg

 
Vickan

Vickan

9 november 2012 20:52

Wow, du är cool du :) Har du lackbyxor? Fräsigt! :) är lack typ samma som latex eller nä det är det väl inte. Och inte skinnimitation?
Jag skulle gärna ha lack eller latex att köra pole i haha. Om det inte är kallt. Jag vet inte. Ibland önskar jag att jag kunde ha en latexdräkt som var lite större så jag kunde få plats med kläder under haha. Men jag vet inte om det skulle funka :D
Men ibland vore det skönt att kunna slippa klä av sig s mycket hehe :)

Jag hade skinnbyxor förut nästan året om. Inte på sommaren men annars vid typ alla tillfällen.

Man ska inte bry sig. Jag skulle nog känna mig mer trotsig nästan om folk börjar lägga sig i och gnälla. Skulle typ känna att dom får ta mig som jag är. Folk är så löjliga ibland.
Jag tror du lär vara som en färgklick mitt bland alla "tråkiga" isåfall.. det är väl inget fel att se ut som du gör. Det tycker jag inte :)

http://www.primapolerina.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards