VinterVild

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Småpanik och glada katter

Av vintervild - 17 oktober 2012 10:00

Åter på jobbet. Har gått igenom mailskörden, sorterat och svarat på de viktigaste och försöker planera resten av arbetsdagen. Det känns som måndag men är som tur är redan onsdag, trots en hel natts sömn så är jag trött och ville inte alls gå upp imorse...


Katten och missen var som sagt överlyckliga igår när matte o husse kom hem. Vi träffade på missen utanför porten när vi kom från tåget och han mjauade massor! Men vågade inte hälsa för vi hade ju med oss läskiga väskor som lät. När han kom in blev det desto mer gos, kurret tog aldrig slut.

Katten var åxo glad, men eftersom vi kom samtidigt som städerskan var där så var hon inte lika lycklig. Hon hade tom morrat åt mamma när hon var där och kollade till dem tidigare under dagen, fjantkatt.


Jag var inte hemma länge, bara vilade en stund innan jag åkte på OP för att se hur formen låg efter semestern. Det gick sådär och jag börjar få panik igen. Suck, blir trött på migsjälv...

Jag önskar att jag kunde ha en polestudio helt för migsjälv en dag, med rätt höjd o allt för att i lugn och ro utan stress kunna testa mig fram. NPS har för lågt i tak för vissa saker, DQ har inte spinny på de höga stängerna så alltid är det ngt som inte funkar.


Jag ska iaf ta mig i kragen och verkligen bestämma mig för vad jag vill ha med på den sista delen. Jag har för mkt val och idéer nu, måste få struktur så kommer det att kännas bättre. Hoppas jag... Tänkte kolla lite polevideor på YT under lunchen, jag behöver idéer för mitt floorwork så får jag arbeta in tricken efter det.


Älsklingens bekymmer går åt rätt håll iaf, han blev lite putt över att jag skrivit om det på bloggen så det kommer inte bli massor med prat om det här. Jag känner mig lugnare eftersom han har koll och jag kan inte göra så mkt mer än att vara där och stötta så gott det går. Mitt älskade kriminella element...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards