VinterVild

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Planering?

Av vintervild - 12 september 2012 08:45

Så.. Fler timmar på dygnet? Please? Vet inte riktigt hur jag ska få det hela att gå ihop med jobb, träning, träning, träning, sömn och kanske en liten uns av socialt liv. En liten, liten uns... Minimal.


Handstående igår efter mina fall från stången, jag gör framsteg. Små, men framsteg. Voltakro idag och jobba över lite innan för huset bygger inte sig själv.


Såg förresten det här på väg till bussen igår, några stackare får ingen taklagsfest...



Idag var den borta, kanske kom byggherren på bättre tankar  



 
 
Vickan

Vickan

13 september 2012 15:57

Hej

Nu har jag iaf bestämt mig för att gå polekurs.. skulle börja nu om jag kunde, men det går inte.. men jag hoppas till våren.
Jag har skrivit en massa i bloggen om alla tankar jag haft.. mycket negativt.. fördomsfulla tankar om klubben som jag skäms för nu, men jag ber även om ursäkt några ggr för det..

Man kan alltid ändra sig.. :) hur man ser på saker och ting. och jag förstår bättre nu :)
Du får gärna skriva vad du tycker..
Hoppas du inte tycker illa om mig.. jag skriver på slutet att jag försökte verkligen ta reda på mer om allt innan, men av svaren jag fick först och videos och hemsida och allt så bildade jag mig en uppfattning.. och det kändes oerhört fel för mig.

Men nu var det inte halvvägs så som jag trodde det var.. så ja, man lär så länge man lever.. jag förstår ju bättre nu iaf...

och kurs ska det bli! så det blir nån ordning på mig nån gång ;)

http://www.primapolerina.net

 
Vickan

Vickan

16 september 2012 01:58

sv: Tack! :) jo.. nä, det är egentligen inte min grej.. Jag tog ju bort det inlägget jag skrev tidigare, jag skrev väldigt mycket och mer utförligt om mina konversationer och sånt med Dinali.
Dom förklarade ju först till mig hur det var upplagt och jag gillade inte riktigt det.
För det var inte min grej.

Men det inlägget lät kanske alltför negativt, även om jag ju vände på det hela på slutet och skrev positivt om det också och bad om ursäkt för mina felaktiga tankar..

Men jag kände att det var bättre med ett kortare inlägg och mer rakt på sak och lite mer positivt..

Men nä, egentligen är det inte som jag vill träna, men ja, tricken kommer vi ju träna på, sen får man lite annat på köpet och jag lär inte dö av det, så jag får "stå ut med det" :)

Det är ju inget jag är tvingad att göra hemma sen, och ja, är det nåt jag absolut inte vill göra, om det skulle dyka upp nåt sånt, kan man säkert vägra.. :)
Men jag mailade en massa med Janina nu sist och hon förklarade bra på hur dom tränade osv.
Vi har fått rätt bra kontakt, så det var inte så som jag trodde iaf..
Men jag vill ju egentligen ha det konceptet ni har, mer bara träning, stretch och sånt..
Men detta blir bättre än inget iaf.
Jag vill ju lära mig bättre så man kommer vidare :)

Finns ju klubb i Östersund, men jag kan inte köra 2 timmar, träna och sen tillbaka 2 timmar.. det funkar inte riktigt..
Så detta blir nog bra iaf :)
Ska bli roligt att tillhöra ett gäng iaf :)

http://www.primapolerina.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards