VinterVild

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

PoleArt-favoriter

Av vintervild - 27 augusti 2012 11:45

Natasha Wang. Otroligt trevlig off stage med en trevlig följeslagare som båda klagade över att det inte fanns några Starbucks i Sverige ;) Jag upplyste dem om den på Arlanda, genast blev de gladare.

Hon kom tvåa, men jag tycker att hon skulle ha vunnit, och stort!



Att hon dessutom inte har någon som helst dans- eller gymnastikbakgrund (som undertecknad) gör det hela ännu mer imponerande.


Jag log brett genom Rafaela Montanaros framträdande och hon berättade för mig efter min semi-private att hon är självlärd på handstående! Jag är imponerad.




Bland männen så var Saulo bäst på alla vis, även om han gav mig en smärre hjärtattack när han hängde sig upponer i trossen med fötterna. Jag bara såg framför mig hur han störtade till sin död...



Och sist men inte minst, Jenyne Butterfly. Hon sa efter workshopen igår att hon hade freestylat hela koreografin, jag saknar ord. Men jag antar att det är det som kallas för talang.




 
 
Malin

Malin

28 augusti 2012 09:45

Tjuvkikade lita via livestreamingen! Så otroligt duktiga! Natasha blev en ny favorit, men har hon ingen sån bakgrund alls? :O Maybe there is hope after all! ;) haha
Kram

http://split.blo.gg

vintervild

28 augusti 2012 13:06

Hon har ett skrivbordsjobb IRL så det finns hopp! Hon har dock hållt på sen 2004 så lite längre än mig...

 
Vickan

Vickan

28 augusti 2012 19:54

Otroligt roligt att se. Rafaela tyckte jag var superduktig med.
Ja Saulos framträdande var fantastiskt. jag fick ont i fötterna av att kolla på alla starfish många gjorde, men att hänga i fötterna,.. ja, jag förstod att det skulle komma då han gjorde sådär, men ja, jag fick ont i fötterna av att kolla :D
Men grymt coolt. Jenyne är av sitt egna slag.. fantastisk :)

Jag älskar typ Anastasia, men tycker Oona var en bra vinnare.. har inte sett Natashas, ska göra det.. Anastasia var bra och dansar vackert, men det var inte så många nya moment.. inga svårigheter.. alltså, klart det är svårt, men inga megasvåra moment som många andra gjorde.. musiken har hon haft på andra framträdanden (fast den var lite längre nu) men nja, det kändes liiite.. ja, det var inget nytt och fräscht riktigt..

Men hon är underbar ändå.. ja, det var superkul att se. jag hoppas som sagt jag kan se dom live nån gång med :)

ursäkta jag skrev en hel roman :D

Jag kämpade med starfish i måndags också, finns på bloggen, haha, jag är så stel, ovig, så det var klurigt. men fötterna vänjde sig lite iaf.. men ont ont ont.. ;)

http://www.primapolerina.net

 
Terese

Terese

30 augusti 2012 21:42

där finns starbucks på malmö central=)

http://smultronochbetong.blogspot.se

vintervild

31 augusti 2012 07:55

Jag vet, tyckte det var lite långt för dem att åka dit bara :)

 
Ingen bild

Andrea

3 september 2012 02:10

Men även i Göteborgs centralstation. :D de stod någonstans om att det ska öppna ett i Stockholm nästa år?
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards