VinterVild

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av vintervild - 18 juli 2012 14:15

Lite klipp från söndagens OP, inte direkt något banbrytande och mina fötter gör verkligen inte som de borde! Inte mina knän heller... Jobbar på ett trick vi lärde oss på Nivå 5, det ska vara en fin platt spagat, lovar...




Snart dags att bege mig mot studion igen, börjar bli trött på pratandet från älsklingens dator...

Av vintervild - 18 juli 2012 10:30

Första semesterdagen, wii! Blev dock väckt av att mobilen ringde, de som vi har anlitat för hemstädning har misslyckats med att komma som de ska tre gånger av tre möjliga så jag skrev ett giftigt mail igår och då ringde de o väckte mig. Orkade inte svara då, de får ringa igen, även om förtroendet är helt förbrukat.


Älsklingen har utbildning via nätet så han sitter i soffan o lyssnar på en Österrikare som pratar engelska, själv så har jag retirerat till syrummet för lite stretch.


Baletten igår gick superbra, jag lyckades stå på relevée med ena benet i retirée utan att hålla i mig för första gången och det kändes som att jag skulle kunnat stått hur länge som helst! Dock bara en gång, men även om det var vingligt så gick det bättre de resterande gångerna.

Vi fick även lära oss pas de chat, eller pas d´elefant som är ett mer passande namn när jag gör det.

Även piruetterna börjar bli bättre o bättre o jag kan snurra ett helt varv nu även om det inte är så kontrollerat som det borde vara. Jag har verkligen utvecklats massor under den här kursen o det är så otroligt kul! Min rumpa håller inte riktigt med, den har fått jobba hårt ^^


Idag blir det OP innan baletten, älsklingen ska utbildas många timmar till o så väldigt kul är det inte att lyssna på. O snart är det Barcelona, workshops är bokade och den nya bikinin jag beställde kom idag, just nu leker livet!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards