VinterVild

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av vintervild - 11 juli 2012 08:30

Något mindre trött idag, sov bättre men skulle fortfarande behöva sova några timmar till. Somna vid elva o gå upp kl fem är inte optimalt, speciellt inte flera dagar i rad.


Baletten var lika kul igår, och jobbig. Muskelminnet börjar komma igång igen och det gick bättre vid stången än i måndags men på diagonalen så fortsätter vi att göra helt nya saker så där liknar jag mest Bambi på hal is. Vi har inte gjort så mkt snurrar under terminerna så jag är riktigt usel på att spota och blir superyr och hamnar på helt fel ställen ibland. Jag är inte den enda som tur är, vi är några som är som Bambi o så är det några som har riktig koll o glider fram som man ska göra utan att krocka med väggen eller hamna i knät på pianokillen.


Idag har träningsvärken kommit med, vader och insida lår känns av och lite i ryggen. Jag hoppas att det är tecken på att jag gör rätt.


Idag blir det OP innan baletten, behöver min polefix för att överleva veckan. Längtar till fredag, jobba hemifrån betyder sovmorgon!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards