VinterVild

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av vintervild - 8 juli 2012 18:00

Det regnar igen, surprise surprise, och missen ligger och drömmer om bättre väder så att han kan vara ute och jaga fåglar. Eller snarare blir jagad av dem om jag känner honom rätt...


 Sömnig fjantmisse


Det har varit en lat och effektiv dag idag, nya bokhyllan har fixats och den gamla plockats ner i beståndsdelar för att köras till tippen. Sedan så blev det lång middagslur och när älsklingen väckte mig var jag övertygad om att det var mitt i natten o jag förstod inte alls varför han fortfarande hade kläder på sig :P

Nu väntar vi på maten, hungriga...


Imorgon blir en lång dag med jobb, OP och balett. Jag hoppas att jag minns ngt, det var ett tag sedan.

Av vintervild - 8 juli 2012 10:45

Körde lite morgonstretch och jag är inte helt nöjd även om det går åt rätt håll. Fortfarande insida lår som spökar på höger ben, det känns inte ens i hamstring när jag stretchar, och även höftböjare på höger är ledsen. Bättre än sist, men fortfarande ledsen. Jag försöker låta bli att frustrerad och istället försöka hitta ett mer zen-likt tillstånd och låta allt ta sin tid, men det är svårt.


Höger spagat sitter iaf fortfarande, jag jobbar på att sitta i den en längre stund och slappna av. Försöka iaf, inte det enklaste alltid.


Ryggen var trött efter gårdagens dykning så bara lite axlar och bröstrygg.


Ingen OP idag, det ska städas och slängas saker och sånt hemma. Tråkiga saker, men nödvändiga. OP imorrn och start på min balettintensiv, det ska bli kul!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards