VinterVild

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av vintervild - 4 juli 2012 08:00

Ensam på jobbet fortfarande, det brukar vara relativt mkt folk här den här tiden men jag antar att de flesta är i semester mode redan.


Träningen igår gick bra, det blev mkt dubbeltrickträning med Emma och vi lyckades sätta en hel del. Visserligen blev det mkt misslyckanden innan, men man måste misslyckas innan man lyckas ;) O kul hade vi, väldigt kul o det är viktigast.


Körde lite saker själv, håller på med en ny kombo på statisk men min air sm verkar har gått o gömt sig igen så det blev inte riktigt som tänkt. Men bara att kämpa på, den borde komma tillbaka snart tycker jag.


OP idag igen, just nu undrar jag hur jag ska lyckas hålla mig vaken, men bara jag kommer dit känns det bättre :)


Ingen film eller mer bild än, kanske kan få ordning på ngt till helgen. Innan dess är det ont om tid...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards