VinterVild

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av vintervild - 28 juni 2012 07:30

Sista Nivå 4 igår, nu kommer det inte bli polelektioner för mig förrens Barcelona. NPS har intensivkurs i sommar igen men det är samtidigt som min balettintensiv så det blir bara OP för mig. Vilket jag tror att min axel uppskattar, den är inte på gott humör :(

Passet gick helt ok, jag kände mig inte så stark som jag hade velat o mina air inverts blir bara sämre känns det som. Men vi fick lära oss ett nytt supersnyggt trick, The Janeiro! (är det bara jag som undrar vart alla namn kommer ifrån?)


Love!


Work in progress men det är nog mitt nya favvomove. Det är Emelie jag ska tacka för att vi fick lära oss det, tack!


Som ni ser i videon har jag en ny snygg hårfärg, rosa! Hanse gjorde underverk med mitt hår och det är nu vackert lila-rosa och jag ler fånigt varje gång jag ser mig i spegeln. Jag är mentalt fem år :P

Älsklingen var nog inte lika överförtjust som jag, men han står ut med det mesta som jag hittar på som tur är.


Har möten hela dagen, undrar om de märker ngt? ^^

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards