VinterVild

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av vintervild - 23 juni 2012 15:45

Blev väckt kvart i sex av en bortskämd katt som ylade i mitt öra för att hon ville dricka vatten ur kranen. Dessutom var jag kissnödig så det var bara att gå upp o vattna kattkräket. Sedan kunde jag inte somna om i sänge utan sov i soffan till klockan ringde vid nio o vaknade med ont lite här o var.

Kattkräk.


Körde morgonstretch i två timmar på morgonen med, gick igenom alla dela och poser som jag kunde komma på. Inget extremt, inte komma ner i spagat eller så, utan bara min vanliga morgonrutin fast väldigt utökad. Det känns rätt så bra, min split har gått tillbaka och höger höftböjare är på dåligt humör men annars verkade allt fungera som det ska.

Rätt så iaf.


Imorrn är det OP och då ska jag köra igenom ben o rygg lite mer när jag är varm. Prova en cheststand och gå ner i brygga o upp o se hur det ligger till. Jag hoppas att jag inte har tappat för mkt....

Av vintervild - 23 juni 2012 11:45

Gårdagen bjöd på strålande väder och ett underbart vackert bröllop i det fria. Johanna och Jonas sa ja till varandra och de kunde inte ha haft mer tur med att hitta varandra.


  Rosenblad för de nygifta


Vigseln höll på ett berg och vi fick bokstavligen klättra upp på det för ceremonin. Jag hade inte rätt skor för det hela, 10 cm stilettklack var inte det mest ultimata, så jag bytte till barfota halvvägs upp.


  Skopåtagning


Vi stannade inte superlänge eftersom jag var tvungen att köra hem men jag hoppas att festen höll på till sent.


Idag regnar det, det är städning och midsommarmiddag på tu man hand som hägrar för dagen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards