VinterVild

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av vintervild - 13 juni 2012 22:30

Första polepasset på två veckor, kan inte säga att det gick super precis. Kände mig lika stark som en två-veckors kattunge (men inte lika bedårande) och kroppen undrade vad jag höll på med för dumheter. Den ville hem till soffan! Men kul var det, så kul, och jag kämpade på tappert. Inga bilder eller filmer, dock, så bra gick det inte, men jag klarade ett nytt trick som jag inte har den minsta aning om vad det heter. En spagat från tg handspring, mkt snygg.

Nu blir det en vecka till nästa gång, kommer att missa Nivå 4 på onsdag för jag ska på party med mitt projekt men på torsdagen blir det OP så det står härliga till!

Jag har dessutom bestämt att stå tillbaka lite när det gäller nya trick och utmaningar, jag kan mkt men slarvar så otroligt att det är pinsamt så jag kommer att fokusera på teknik och utförande ett tag framöver. Inte så mkt Iron X med andra ord men desto mer full inverts och shoulder mount.


Jag har varit i full gång här hemma med, har bakat två kakor till jobbet imorrn. Det är tradition att ta med tårta när man fyller år o de flesta kör med köpetårta, men eftersom det är ont om vegantårtor så har jag bakat själv. Nya recept båda två så jag hoppas att de är ätbara. Nu ska de bara få svalna i några minuter så ska jag hoppa i säng sedan. Hoppas att jag kan sova bättre än de senaste nätterna...



   Kladdkaka!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards