VinterVild

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Gamla bekanta

Av vintervild - 7 juni 2012 15:15

Jag har haft mkt ångest på sistonde, kan inte riktigt minnas när det började men det har varit några veckor nu. Varje dag och oftast rätt hög nivå. Jag vet inte varför, inget har ändrats i min arbetsbörda eller mitt privatliv mer än att jag inte har tränat så mkt som jag brukar den senaste veckan och det började innan dess. Har en ångestperiod helt enkelt och det är väldigt jobbigt.


Det är inte riktigt tigerångest utan mer fysiskt, jag känner det i hela kroppen. Jag är spänd, får konstig smak i munnen och läppar och tunga börjar domna bort.

Panik och elefanter i magen.

Är gråtfärdig hela tiden utan minsta anledning och det gör mig mest irriterad om jag ska vara ärlig. Särskilt som jag inte gråter längre sedan jag började med anti-depp (förutom till sorgliga filmer eller böcker) så att vara gråtfärdig och veta att jag inte kommer börja såvida jag inte hittar en sorglig bok är irriterande.


Jag gör mitt bästa för att leva mitt liv som vanligt fast jag oftast helst vill gömma mig under skrivbordet, eller hellre åka hem och gömma mig under sängen.


Det tar så mkt energi och jag är trött. Vill vara normal, går det att ordna?

 
 
Angelica

Angelica

7 juni 2012 22:27

Jag hoppas att det vänder för dig snart! Hade också en sån period nyligen, det tar så enormt mycket på krafterna. Jag lider med dig som inte får träna, det brukar vara räddningen för mig. Men jag är övertygad om att du kommer komma tillbaka till dansen (och livet överhuvudtaget) starkare än någonsin efter vilan! Ta hand om dig. Kram

http://heartglitch.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards