VinterVild

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av vintervild - 7 juni 2012 15:15

Jag har haft mkt ångest på sistonde, kan inte riktigt minnas när det började men det har varit några veckor nu. Varje dag och oftast rätt hög nivå. Jag vet inte varför, inget har ändrats i min arbetsbörda eller mitt privatliv mer än att jag inte har tränat så mkt som jag brukar den senaste veckan och det började innan dess. Har en ångestperiod helt enkelt och det är väldigt jobbigt.


Det är inte riktigt tigerångest utan mer fysiskt, jag känner det i hela kroppen. Jag är spänd, får konstig smak i munnen och läppar och tunga börjar domna bort.

Panik och elefanter i magen.

Är gråtfärdig hela tiden utan minsta anledning och det gör mig mest irriterad om jag ska vara ärlig. Särskilt som jag inte gråter längre sedan jag började med anti-depp (förutom till sorgliga filmer eller böcker) så att vara gråtfärdig och veta att jag inte kommer börja såvida jag inte hittar en sorglig bok är irriterande.


Jag gör mitt bästa för att leva mitt liv som vanligt fast jag oftast helst vill gömma mig under skrivbordet, eller hellre åka hem och gömma mig under sängen.


Det tar så mkt energi och jag är trött. Vill vara normal, går det att ordna?

Av vintervild - 7 juni 2012 07:30

Det blev ingen träning igår, efter att ha varit och shoppat med älsklingen (intressanta saker som kattsand o kablar) så fick jag huvudvärk deluxe och var tvungen att sova en stund. Så det blev helvila den här veckan, bara lite rehabövningar hemma igår kväll och imorse.

Fördelen är att jag inte känner av insida höger lår alls och att smärtan i vänster axel börjar att försvinna, nackdelen är att jag håller på att klättra på väggarna. Tur att jag har lite övningar som jag får göra så att jag inte blir helt galen.


Eftersom det inte blev ngn träning så tittade älsklingen och jag på Alien och åt jordgubbar i soffan istället. En helkväll med gos, det var faktiskt alldeles för länge sedan. Nu ska vi spendera hela helgen ihop, får se hur snabbt vi går varandra på nerverna. Jag ser fram emot att få sova på hotell, sover alltid extra gott när jag inte sover hemma.


Först jobb, sedan middag hos K innan hem och packa inför helgen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards