VinterVild

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av vintervild - 22 maj 2012 20:39

Lördagens balansträning. Det går framåt!


Av vintervild - 22 maj 2012 18:00

Mötet tog en aning längre tid än planerat och jag kom precis tillbaka. Måste samla tankarna, rensa inkorgen och skriva ner vad som ska göras innan jag glömmer bort det (fast det sista är nog redan för sent, guldfiskminne) så det blir ingen akro idag :( Tråkigt, men sant, livet måste få komma först emellanåt. Tur att jag har pole imorrn, ev OP på torsdag och battle på fredag (yay) att se fram emot. Och så hinner jag umgås lite med katterna hemma i soffan ikväll. Typ en timme innan sovdags... Älsklingen skulle jobba sent så vi får umgås en annan dag ^^


Nu dags att att ta itu med allt innan det blir för sent o jag lika gärna kan sova över på kontoret.

Av vintervild - 22 maj 2012 07:45

Hade bra träning igår. OP gick bra, kände mig stark även om inte superstark. Handspring gick bra på rätt sida, kom upp och kunde hålla utan större problem men den dåliga sidan är fortfarande icke-existerande. Nöta, nöta, nöta...

Lekte lite på spinny och tränade lite nya kombinationer, bland annat en som vi gjorde med Anastasia när hon hade workshops förra året. Då förstod jag inte alls hur man skulle göra men nu gick det som en dans! Nästan iaf, jag kom åtminstonde dit jag skulle.

Tränar för lite spinny, ska försöka ta tag i det mer.


  Stills


Insida lår är fortfarande ond så ingen Allegra. Klarade knappt Scorpio, så illa är det :P Hoppas det är bättre imorrn inför passet...


Idag har jag möte hela dagen och sedan är det sista luftakron ikväll. Det är tråkigt för det har varit ritkigt kul men det ska bli skönt att få tillbaka tisdagarna igen. Mkt tyg ska det bli idag och förhoppningsvis så är jag starkare än förra gången.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards