VinterVild

Alla inlägg den 24 april 2012

Av vintervild - 24 april 2012 15:15

Snälla Lesly tog bilder på akron förra veckan, här är mina två favoriter:


 

 


Av vintervild - 24 april 2012 12:30

Fick veta varför mitt högerben har varit dumt så länge, tydligen så har jag lyckats sträcka en muskel i insida lår/höftböjare utan att jag märkt ngt för den har varit så hård o spröd o sedan har det blivit ärrvävnad och ännu hårdare muskel som har påverkat hela benet. Det var Nelle som upptäckte det och botade det genom att gå på musklerna. Först kändes inget alls för muskeln var så hård men sen så gjorde det helvetiskt ont. Men det släppte rätt fint och idag känns hela benet mkt bättre! Ska tvinga älsklingen att gå på mig snart igen, vanlig hederlig massage är inte tillräckligt hårdhänt.


Jag är mest både förundrad och förfärad över att jag tog sönder muskeln utan att märka ngt, det har inte knakat, krasat, dragits eller gjort ont i den överhuvudtaget. Men med tanke på stelheten och tillbakagången i rörligheten så borde det ha varit en heads up. Nu blir det mosmassage för hela slanten framöver, älsklingen ska få jobba, hihi!


Akro ikväll, ser fram emot att få jobba o prova ngt nytt :)

Av vintervild - 24 april 2012 11:00

Var och tog ur min kopparspiral idag. Tanken var att jag skulle byta till en ny och fräsch men nu åker den ut för gott, barnmorskan bekräftade nämligen det jag trodde men som två enskilda gynekologer förnekat; spiral kan ge svampinfektioner! Vilket jag har haft nästan oavbrutet sedan jag satte in spiralskrället, och träffat läkare för det men ingen av dem har nämnt att det kan vara orsaken. Morr...

Jag hoppas att den nedre balansen ordnar upp sig nu och imorrn ska jag gå tillbaka och prova ut ett pessar. Går old school för jag vill ha ett icke-hormonellt preventivmedel. Värt ett försök ^^


Fick sovmorgon imorse, men det är nästan jobbigare att komma upp efter en sovmorgon än den vanliga, tidiga tiden. Ställde fram klockan två gånger o höll ändå inte på att komma ur sängen. Katten hjälpte till lite iofs, jamade i mitt öra för hon var törstig.


Det blir sovmorgon på torsdag med för då ska jag till veterinären, med katten den här gången. Hon har börjat halta kraftigt på ena benet och när jag kännt på det så klickade det till och sedan var det bra igen. Det har hänt flera gånger och igår så haltade hon även mellan de stora halten så det måste kollas upp. Lilla fluffan...


Dags för lite jobb nu, blir en lunch vid skrivbordet för att hinna med allt idag...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards