VinterVild

Alla inlägg den 22 april 2012

Av vintervild - 22 april 2012 20:45

Älsklingen ligger och vilar upp sig efter helgens bravader och jag ska snart gå o sova inför veckan som kommer. Har haft en bra helg och avslutade med superbra OP i studion och pizza till middag.


Håller på att fixa med filmerna från idag men de kommer inte hinnas klart innan det är dags för sängen så jag bjuder på några stills så länge.


  Half moon, lite framsteg


  Jobbar på min Iron X


  Spagat


I spagaten kan man se de stora problem jag har med att hålla benet rakt, dumma knäet vill böja sig hela tiden.


Dags att väcka älsklingen och ta sängen för mig själv...

Av vintervild - 22 april 2012 12:45

Hade en lugn och härlig hemmakväll med de fluffiga två igår medan älsklingen var ute och roade kunder. Inte på det sätt som det låter som.


Hade svårt att ta mig från soffan igår men det blev ca 45 min baletträning samtidigt som jag lagade middag. Fick till lite bättre balancéer, tränade även massa balans men filmade inte allt så blir bara en liten video på balancéerna.


Balancéer


Tog sedan ett långt, härligt bad och tittade på "Big Bang Theory" samtidigt som jag stretchade tills klockan var alldeles för sent.

Hade två söta fluffar att dela sängen med och det var mkt svårt att ta mig upp imorse men lyckades till slut. Ska ta mig ut soffan snart och göra mig ordning för att åka in på OP. Älsklingen ska agera turistguide idag igen och kommer hem i eftermiddag så jag kan träna utan dåligt samvete.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards