VinterVild

Alla inlägg den 19 april 2012

Av vintervild - 19 april 2012 17:15

Jag är så trött, vill bara sova, sova, sova... Sitter återigen i valet o kvalet, stanna kvar eller åka hem? Kommer med största sannolikhet sluta med att jag stannar kvar o kör balett, men jag är så oändligt trött bara...


Imorrn är det iaf fredag o jag kommer att ha en rätt så solitär helg då älsklingen ska underhålla några Österrikare som är på besök. Så länge det inte påverkar mina planer på sömn o ännu mer sömn så är det helt ok med mig ^^


Har faktiskt bil i helgen, mamma åkte till Paris över en långhelg idag med sina jobbarkompisar. Nu vet jag vart min resfeber kommer ifrån, mamma är precis likadan. Jag hoppas att hon får en underbar tid med massor av skoj.

För min del betyder det att jag kan ta mig in till jobbet och hämta bilen o köra hem efter baletten. Eftersom pendeln går så sällan så kommer det att gå fortare, o så kan jag ta bil till jobbet imorrn o komma hem extra tidigt när jag tar helg. Purrfekt!


Älsklingen är en klippa som står ut med min ständiga frånvaro, jag tror att jag ska skämma bort honom rejält nästa helg...

Av vintervild - 19 april 2012 07:30

Det blev träning igår. Jag blev piggare så snart jag kom innanför dörren, som alltid, och hade ett bra pass med Daniela. Inget superpass där jag klarade nya, svåra saker men steg togs i rätt riktning. Min handspring börjar kännas bättre (även om jag inte kommer upp varje gång), min air invert har förbättrats och fötterna börjar att få lite disciplin.


Superman till batman


Kombo som jag gjort förr men nu ser den mkt bättre ut. Steg i rätt riktning :)


Balett ikväll, men ingen OP innan. Känner att kroppen behöver vila o jag orkar inte stressa iväg för att hinna.


Längtar till morgondagen, då ska jag hem och sova, sova, sova efter jobbet. Längtar!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards