VinterVild

Alla inlägg den 17 april 2012

Av vintervild - 17 april 2012 14:00

Tog kort på mina fötter igen och höger ser inte så pjåkig ut när jag hjälper till att trycka ner tårna. Tyvärr är den inte alls lika vacker utan hjälp, men jobbar hårt på det.

Vänster är ett olycksbarn, men jag har stukat den foten några gånger om så jag gissar att det är därför som den är extra stel och sammarbetsovillig.


  Det finns potential



Av vintervild - 17 april 2012 12:00

Hade möte på morgonen, tog en bit mat på vägen till kontoret och sitter och latar mig lite på lunchen nu. Sov dåligt inatt och vaknade kvart i fem fast klockan stod på halv sex så hann med lite oplanerad morgonstretch. Inte mkt, stel efter gårdagens stretch...


Koreon igår gick superbra, vi är klara med hela koreografin så vi körde igenom den massor med gånger och tränade på de svåra delarna. Vi ska ha framträdande 2:a maj kl 20 så komsikom om du vill se oss rocka på NPS!


Stretchen gick sådär däremot, det känns som att det bara går åt fel håll för ryggflexibiliteten. Det känns mkt, men syns inga resultat vilket är mkt frustrerande i längden. Jag förväntar mig inte att kunna slänga ner fötterna i marken i chest stand den närmsta tiden, men nu kan jag inte ens se dem längre...


Ben gick något bättre, har fortfarande svårt att hålla knäna raka men har börjat lista ut hur jag trycker dem dit jag vill. Inget speciellt, men höger hamstring är fortfarande rätt så ledsen.


Dags för första luftakron idag, trapets på schemat om jag inte minns fel. Det är många från studion som ska gå, kul att träna med folk jag redan känner. Nära jobbet med, men fortfarande sent hem ikväll... Sova när jag är död?

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards