VinterVild

Alla inlägg den 5 april 2012

Av vintervild - 5 april 2012 09:45

Vi fick påskgodis på jobbet härom dagen och igår åt jag upp ungefär hälften alldeles själv. Jag har ingen självkontroll när jag väl börjat, det där med att ta en bit är inget jag klarar. Idag har jag fortfarande sockersmak i munnen och känner mig nästan bakfull efter överdosen av kolhydrater.

Tur att jag hade Nivå 5 igår och kunde träna bort lite av sötsakerna :)


Klassen gick bra, mycket axlar och jag kände mig rätt så stark. Tränade Iron X, vridning till hangman från stången. Vi fick skäll för att våra Iron X inte var tillräckligt Iron X:iga, men jag lyckades få till en helt ok nedgång iaf. Sen är det långt kvar innan jag kan hålla positionen i luften, men en sak i taget..


Tack Clara för filmningen!


Vi jobbade sedan på Superman till Scorpio, Superman fall. Jag har försökt lära mig den innan men är en fegis så har inte lyckats, men fick lite tips av Daniela så jag fick till den några gånger.


En början...


Jag har en idé om hur den kan göras om, måste bara prova först...


Vi fick skäll för våra ostyriga fötter och osmidiga air inverts så nu har vi hemläxa till nästa gång. Tur att jag ska på OP idag och kan börja på en gång :)

Studion har även tagit in nya träningsshorts, med lite längre ben och hög midja. Köpte ett par igår och de är helt underbara. Supersnygg logga som Stina har gjort med :)


Idag OP och lång stretch innan baletten. Ska kämpa med att stå rak i elbow stand, kan Z så kan jag! :D

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards