VinterVild

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av vintervild - 29 mars 2012 10:30

Jag har haft oförklarlig konstant ångest de senaste dagarna, sedan i söndags så egentligen så är nog ångesten inte helt oförklarlig. Med tanke på mitt fynd.


Det är jobbigt, jag har elefanter i magen och det pirrar och kryper i skinnet. Väldigt fysiskt den här gången, min kropp är inte min vän. Jag försöker alla tusen metoder jag har fått för att lugna ner mig men det fungerar inte och jag börjar tröttna. Det är utmattande att vara panikslagen hela tiden...

Av vintervild - 29 mars 2012 09:30

Helt ok polepass igår, men handspring vill inte igen. Suck... Så frustrerande att kunna ibland o sen är det helt bortblåst i några veckor. Blä. Fick hjälp av Daniela och tror jag har hittat problemet, ska jobba mer på den o se om det hjälper.


En annan nemesis är air shouldermount. Jag är påväg, men inte riktigt där. Tror att jag där måste köra mer helt enkelt tills kroppen fattar vad den ska göra och hur, just nu gör jag den så sällan så det blir inte riktigt av.


Idag blir det ingen OP innan baletten, mina axlar behöver en dags välförtjänt vila och återhämtning. Lyckades även slå i revbenet igår så återhämtning behövs även där. Jag önskar att studion var öppen imorrn, fredags-OP hade varit perfekt, men jag funderar på att slänga upp stången hemma o köra lite styrka. Tycker det är en plan!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards