VinterVild

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av vintervild - 23 februari 2012 09:45

Jag börjar förstå varför missen är så klantig, han tar efter sin matte... Inte nog med att jag ramlade ner från stången i fredags, igår så tog jag en dusch efter träningen o när jag torkade mig i ansiktet efteråt så glömde jag att jag hade stygn och höll på att slita ut dem. Aj... Så nu har jag kirurgtejp över så att de inte ska bli värre. Älsklingen bara skrattade när jag sa det, ingen support där inte :P


Missens sår är mkt bättre, han både slapp tratt och fick gå ut imorse. Han blev mkt lycklig, tratt är det värsta som finns, värre än att rengöra sår. Inatt var han på supertramphumör och stod och trampade bredvid min huvudkudde när jag försökte sova. Hela sängen skakade så han fick vackert flytta på sig, matte behöver sin sömn.

Av vintervild - 23 februari 2012 08:15

Det regnar ute. Jag är inte nöjd, jag vill ha snö o vinter iaf en månad till...


Stretch igår gick bra, men min högra hamstring var inte på gott humör så min spagat var inte där den brukar. Tur att jag ska få underbar massage imorgon, hamstringdödare!


Rygg gick helt ok även om jag fortfarande var helt slut sedan måndagens bravader. Min rygg behöver lite massagekärlek med, jag har mosat min bröstrygg så mkt på de senaste ryggpassen att den har blivit lite ledsen. Bra att det känns i den, mindre bra att det känns så mk efter stretchen.

Vi fick testa att få upp benen i needlescale på slutet och det gick rätt bra. Jag lyckades rotera över axlen med handen på foten för första gången! Yay! En förklaring till det hela kan vara att jag hela tiden haft handen på fel sida foten innan...


  Yay!


Fortfarande lång väg att gå till att få benet rakt med rätt handposition, men jag ska jobba på det. Hårt!

Den högra bilden är den enklare varianten, men lika snygg den när man får benet rakt.


Idag blir det OP och balett som vanligt på torsdagar. Om jag inte somnar först...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards