VinterVild

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av vintervild - 18 februari 2012 11:15

Battle igår på studion var superskoj som vanligt, avslutet blev lite abrupt för mig bara. Efter att battlet var klart så lekte vi lite o jag skulle prova en cocoon bara för att ha en före-bild. Dock var jag alldeles för trött och hal och det hela slutade med närkontakt med golvet. Golvet vann och jag fick åka till akuten för att sy ihop ett sprucket ögonbryn.

Karolina och Toubab tog mycket väl hand om mig efter fallet och Nelle och Johan var snälla och kom till studion på en gång och Johan skjutsade mig till akuten, Karolina följde med. Jag kände mig mycket omhändertagen och fick sedan skjuts hela vägen hem så jag slapp ta pendeln i träningskläderna.


Jag känner mig mest skamsen över att jag klantade mig och störde allas fredagsplaner, i övrigt så mår jag bra förutom att det var väldigt svårt att bara sova på ena sidan.

Bild kommer när blåtiran har utvecklats.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards