VinterVild

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av vintervild - 10 februari 2012 07:15

Kallt... -17 grader visar termometern på, inte undra på att katterna vägrade att gå när jag öppnade dörren. Smarta missar, jag hade väldigt gärna vänt och gått o lagt mig igen om jag hade fått.


OP igår gick rätt bra, jag körde igenom koreon några gånger och lekte lite på stången. Jag bad Lousie filma när jag gjorde inget speciellt och hon föreslog att jag skulle prova en Special K och det gick!! Den är inte platt än, men den kändes stabil och säker. Så lycklig!!!


"You come on just like Special K"


Gjorde min dag :)


Körde lite inverts o shoulder mounts, men kände mig svag och sliten och upptäckte mot slutet att mina knän hade svullnat upp. De gjorde inte ont, men kändes lite mysko så jag stretchade rygg o hoppade sen över baletten. Dumma knän... De är fortfarande inte på gott humör så jag ska konsultera Google o se vad det kan vara. O hoppas att det går över snabbt!


Körde lite ryggstretch som sagt o lyckades med en något bättre chest stand:


  Fötter ska till huvudet!


Jag kan faktiskt skymta mina fötter redan där, men det beror mest på min hals o inte på min rygg ^^


Fördelen med balettlösheten var att jag kom hem tidigt och kände mig faktiskt pigg imorse. Ett tag iaf... I eftermiddag blir det middag hos mamma o pappa, jag hoppas att de har varmare hemma än vad vi har...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards