VinterVild

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Misslyckad avskräckningskampanj

Av vintervild - 30 januari 2012 08:45

Måndag igen. Jag bröt mitt nyårslöfte o tog mig en morgonlatte på väg till jobbet, det var så himla kallt o jag var trött. Den var inte lika god som jag mindes o det var ju en bra sak. Ska hålla mig undan dem i framtiden. Bättre med kaffe på jobbet! Ska bara köpa mer smaksättning så det blir ännu godare :)


Middag i lördags var mkt trevligt. Älsklingen var mer eller mindre frivillig kock och medan pojkarna lagade mat och passade bebis så tog jag o K ett dopp i deras varma utomhuspool. Så varmt o skönt! Vi stannade en timme däri, men det kändes som fem minuter :)


Bebisen var mkt ouppfostrad. Inte en enda kaskadspya eller skrik- och gråtattack när älsklingen var i närheten utan hon låg och jollrade och skrattade och tyckte han var den roligaste människan i världen. Hmpf.. Det gick inte alls som planerat...


  Gullungen

 
 
Ingen bild

Vickan

30 januari 2012 19:38

Haha, synd att ni inte bor granne med den familjen vi hade som granne ett tag, jag tror dom hade typ 13 barn i olika åldrar.. skrik och gap jämt ;)

Nä, men det löser sig nog ska du se. På ett eller annat sätt :)
Om han eller du kommer på andra tankar kanske.
Men ja, du får lycka till med avskräckningsförsöken i fortsättningen då hehe :)

 
Ingen bild

Lovisa

31 januari 2012 13:58

Hej! Du var värd latten tycker jag:)

Jag skriver för att jag så gärna skulle vilja berätta om ett uppdrag för dig. Maila mig gärna på lovisa@youmeagency.se så berättar jag mer! Ha det fint till dess.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards