VinterVild

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av vintervild - 30 januari 2012 08:45

Måndag igen. Jag bröt mitt nyårslöfte o tog mig en morgonlatte på väg till jobbet, det var så himla kallt o jag var trött. Den var inte lika god som jag mindes o det var ju en bra sak. Ska hålla mig undan dem i framtiden. Bättre med kaffe på jobbet! Ska bara köpa mer smaksättning så det blir ännu godare :)


Middag i lördags var mkt trevligt. Älsklingen var mer eller mindre frivillig kock och medan pojkarna lagade mat och passade bebis så tog jag o K ett dopp i deras varma utomhuspool. Så varmt o skönt! Vi stannade en timme däri, men det kändes som fem minuter :)


Bebisen var mkt ouppfostrad. Inte en enda kaskadspya eller skrik- och gråtattack när älsklingen var i närheten utan hon låg och jollrade och skrattade och tyckte han var den roligaste människan i världen. Hmpf.. Det gick inte alls som planerat...


  Gullungen

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards