VinterVild

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av vintervild - 29 januari 2012 19:15

Körde OP idag innan styrkepasset på NPS. Det tog emot att gå iväg kan jag säga, hade gärna sovit middag i många timmar istället men älsklingen pushade så jag stack iväg.


OP blev rätt opepp, det var kallt o halt o jag orkade inte mkt. Men snodde en ny kombo från nivå 5 som Emelie lagt upp, Genie till Aysha. Gick på en gång, det var kul! Provade att gå till shoulder dismount med, funkade lika bra det :)


Genie till aysha



Sen var det styrka i en timme, magen blev mördad och muskler jag inte visste fanns krampade. Helt underbart. Jag är tacksam över att älsklingen fick iväg mig.


Nu dags för mat och gos innan det är dags att sova...

Av vintervild - 29 januari 2012 11:15

Fick äntligen YouTube att sammarbeta så här är min och Claras battle! Inte det bästa jag har gjort, men jag var rätt trött, superhal och hade absolut ingen fantasi att tala om :P


Även om jag var rätt opepp så var det kul när vi kom igång och jag ser fram emot nästa gång. Förhoppnings är vi några fler och hoppas att jag är mer pepp då :)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards