VinterVild

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av vintervild - 21 januari 2012 10:15

Idag är poledag. Ikväll är det Battle of the pole där Lina, Moa och Serena från studion är med och innan dess ska jag på stretchworkshop med Justine McLucas. Yay! :) Jag hoppas att jag kan göra allt med tanke på min lilla sträckning, men jag ska försöka iaf.


Jag kom hem tidigt igår och tog en liten tupplur. Den skulle ha varit 1,5 h, men blev 3,5 h eftersom jag stängde av larmet o somnade om. Vaknade när älsklingen SMS:ade att han var på väg hem :)

Sedan blev det enkel hämtmat innan det var dags att sova igen. Man kan aldrig sova för mkt...


Livet blev inte mer intressant än så. Jag har inte tränat pole sedan i måndags o har abstinensbesvär men får se om jag går imorrn. Älsklingen är borta på jobb nästan hela nästa vecka så lite egentid skulle inte sitta fel. O så får mina revben vila ett tag till...


  Även katten var trött igår

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards