VinterVild

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av vintervild - 15 januari 2012 19:45

OP och styrkepass idag


Började med att öva på koreografin inför klassen imorrn. Jag börjar få koll på alla steg, men känner mig som en nyfödd fölunge som inte har koll på alla ben. Förutom att fölungen antingen har mer kroppskontroll :P Men det kommer, jag kämpar på och försöker att få min motsträviga kropp att göra som jag vill o inte som den vill...


Körde lite styrka sen, har fortfarande inte "fått tillbaka" min handspring men jag jobbar hårt på den... Samt dive4rse annat, SM och full invert o spinny invert.


Filmade, och datorn dödade inte filerna, men får se om jag orkar klippa ihop ngt :P


Fick film på ett nytt trick som jag varit alldeles för feg för att prova tills idag. Z klarade det på första försöket så jag fick sluta vara hare o kasta mig ut jag med :) Det är långt ifrån perfekt, men en början iaf.


Läskigt!


Jag måste fram med höfterna mer, något jag har problem med på i allmänhet. Men jag vågade!!


Sedan en timme styrka med Toubab, underbart jobbigt. Längtar redan till nästa gång...


Älsklingen jobbar, han åkte innan mig och har inte kommit hem ännu så jag behöver inte ha dåligt samvete över att jag inte varit hemma. Jag tog en lång tupplur när han hade gått, finns det ngt bättre än att sova när man inte ska?

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards