VinterVild

Alla inlägg under november 2011

Av vintervild - 16 november 2011 14:00



Citat från splitstretchen med Nelle igår: "Alltså...jag har fött två barn...och det här är värre!"

Av vintervild - 16 november 2011 12:30

Jag lever fortfarande och paniken är på väg ner. Ibland tom borta, som när jag blir plågad i det blå, vadderade rummet eller på stängerna, men den kommer som en obetald räkning på posten så snart jag styr stegen hemåt igen.

Imorgon måste jag till jobbet igen, har redan lovat chefen som ringde imorse. Jag har sagt att jag är förkyld, trots vår bra relation så orkar jag inte alltid förklara mina känslor och tankar för honom. Han är trots allt min chef. O jag har svårt att prata med även min raraste älskling.


Älsklingen kom hem igår, han låg i soffan och var jätteförkyld när jag kom innanför dörren. Så går det när man festar hela dagarna i en vecka ;)

Han hade köpt hem gott vin från gårdarna de besökte och ett läppstift som present till mig. Inte en färg jag hade valt men jag passade jättebra i den. Han har smak den pojken...


Missen har fått lite trattfrihet och sitter och tvättar sig och längtar ut. Katten känner sig bortglömd för hon inte blir jagad med medicin, bomull och tratt i ett. Det är hårt att vara katt i det här hushållet.

Av vintervild - 16 november 2011 11:04

Bästa Lina som vann Star i SM med hennes helt enkelt underbara koreografi och superlånga ben.


Finaste Moa som kom fyra i Superstar, att hon inte kom på medaljplats bevisar att domarna inte ser de saker vi ser.


Av vintervild - 15 november 2011 15:20

Missen var i slagsmål igår, kom hem utan halsband och med blodigt öra. På kvällen såg jag även att han hade skadat en klo så idag blev det veterinärbesök för borttagning av sagda klo.


  Allt är DITT fel, matte!


Han är inte glad, att åka i bur är det värsta som finns och att få lugnande och få en tass karvad i är inte så skoj. O så måste han ha tratt när bandaget har ramlat av så han kommer inte att bli gladare framöver.


Lilla fjant, jag hoppas att han kan hålla sig hel o frisk framöver...

Av vintervild - 14 november 2011 13:15

Ångest. Ångest deluxe och lite till. Jag kan knappt andas. Vaknade för att släppa in hyresvärd för att titta på vårt vattenskadade rum, sedan gick jag och lade mig och ringde mig sjuk. Jag klarade inte att gå utanför dörren.

Jag kan det knappt nu heller.


Jag drömde mardrömmar hela natten, jobbiga drömmar som inte ledde till bra sömn. O det leder bara neråt.


Jag hatar att vilja dö.

Av vintervild - 13 november 2011 17:59

Har du inget snällt att säga så säg inget alls

Av vintervild - 13 november 2011 11:15

Snart ska jag bege mig till mor o far för Farsdagsfirande. Ska även få se mitt framträdande för första gången och har mer ångest nu än jag hade innan tävlingen.


Jepp, underlig människa.

Av vintervild - 13 november 2011 09:00

Bästa Z har gjort allt för att få mig på bättre humör efter tävlingen och med sådana vänner går det inte annat är att må bra.


Tack älskade vännen, du är bäst!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards