VinterVild

Alla inlägg den 29 september 2011

Av vintervild - 29 september 2011 07:45

Resultat av fuktmätning: det var blött. Ingen överraskning, men nu finns det svart på vitt. Jag fick vara med och titta och fråga och vara jobbig under hela tiden, det kändes bra att få insikt i vad som görs och vad det betyder.

Nu ska rapport skrivas och skickas till alla instanser, bland annat Tyskland där ägarna av hyreskomplexet finns. Det kan nog ta lite tid, men jag ger dem en vecka, sedan ringer jag och tjatar igen.


Jag hade tänkt vara nyttig de timmar jag hade mellan fuktmätning och dansen, men det slutade med att jag sov hela tiden istället. Jag kan vara nyttig en annan dag, det är inte så att disken och tvätten går någonstans precis. Kanske imorgon, idag blir det sent för jag har balett med nya gruppen till halv tio. Blir till att komma hem sent på torsdagar framöver.


Nu dags för jobb, självklart så är det en hektisk jobbvecka just när så mycket annat sker samtidigt. Jag längtar till helg...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards