VinterVild

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Dans

Av vintervild - 23 september 2011 13:00

Har shoppat lite danssaker: en fin leotard, hudfärgade underkläder som jag hoppas går att använda som stage outfit (beror på om behagen vill stanna kvar eller ej), gummiband, magvärmare och trepack med strumpbyxor eftersom de går åt som smör i skolsken.


Det är trevligt med lön :) Men så mycket mer shoppande kommer det inte att bli, har kurser och workshops att betala o lite måste in på mitt svältande sparkonto.


Just nu längtar jag mest hem som vanligt en fredagseftermiddag. För en gångs skull så fanns djurfritt godis på kontoret så jag föråt mig på lakrits innan lunch. Inte bra, speciellt inte med tanke på att det enda par jeans som inte är trasiga får jag inte längre över låren :/ Flodhäst?


Jag vet inte hur mycket jag väger, jag + våg=road to destruction så jag försöker hålla mig undan så gott det går. O jag är grymt mycket muskligare än jag varit tidigare så jag försöker intala mig att det är muskler som gör att jeansen vägrar att passa... För min rumpa har ärligt talat aldrig sett bättre ut.


Och jag drömmer om en perfekt arabesk...


 
 
Lesly Valencia

Lesly Valencia

23 september 2011 13:17

Du visar reality du hälsar min lilebror ang klippet här under (pladask) hehe

Ja det var lite komplikationer men NU ska allt vara bra med foten, bara och vänta tills det läker :)

Saknar också att träna med dig i studion :) Det är roligt att läsa din blogg :) fina saker du köpt :) KRAMAR

http://leslita.blogg.se

 
Ingen bild

zenia

23 september 2011 13:34

Ett år eller två låter rimligt ;) men ifall jag tar mig an någon balett kurs i vår tänker jag ge mig fan på att få det att hända snabbare än så... Är balett lika beroendeframkallande som pole?

 
Vickan

Vickan

24 september 2011 01:47

Verkar vara en bra sida, jag skulle också behöva mer strumpbyxor och annat, alltid kul att kolla utbud på olika sidor :)

Arabesque har vi testat en gång, jag kan stå och hålla balansen och allt, bäst på plattfot, men lite på tå med, men jag får ju inte upp benet superhögt, inte vågrätt..

Men vackert är det.. alltså själva posen, inte jag då haha :)

Jag tror absolut det måste vara muskler som isåfall orsakat problemen med jeansen, av vad jag kan se på dig iaf :)
Se på polefitgänget, dom spränger ju kläder med sina muskler, och hade inte Z typ sprängt en jacka.. fodret i jackan.. tror hon skrev det på deras blogg för längesen.. eller om jag minns fel.. :) förlåt isåfall Z om du ser detta..

Men ja, ni är ju muskelknippen.. jag har nog inte fått så mycket muskler ännu.. :)

http://www.primapolerina.net

 
Vickan

Vickan

24 september 2011 17:10

Hehe, brukar vara så, blir lätt dyrt när man hittar en massa fint :)

http://www.primapolerina.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards