VinterVild

Alla inlägg den 23 september 2011

Av vintervild - 23 september 2011 13:00

Har shoppat lite danssaker: en fin leotard, hudfärgade underkläder som jag hoppas går att använda som stage outfit (beror på om behagen vill stanna kvar eller ej), gummiband, magvärmare och trepack med strumpbyxor eftersom de går åt som smör i skolsken.


Det är trevligt med lön :) Men så mycket mer shoppande kommer det inte att bli, har kurser och workshops att betala o lite måste in på mitt svältande sparkonto.


Just nu längtar jag mest hem som vanligt en fredagseftermiddag. För en gångs skull så fanns djurfritt godis på kontoret så jag föråt mig på lakrits innan lunch. Inte bra, speciellt inte med tanke på att det enda par jeans som inte är trasiga får jag inte längre över låren :/ Flodhäst?


Jag vet inte hur mycket jag väger, jag + våg=road to destruction så jag försöker hålla mig undan så gott det går. O jag är grymt mycket muskligare än jag varit tidigare så jag försöker intala mig att det är muskler som gör att jeansen vägrar att passa... För min rumpa har ärligt talat aldrig sett bättre ut.


Och jag drömmer om en perfekt arabesk...


Av vintervild - 23 september 2011 08:00

Jag har träningsvärk praktiskt taget överallt efter ryggstretchen igår ♥ Det är skönt att veta att man lever :)


Vi tränade på handstående en hel del, tanken är att vi ska kunna göra en handstand scorpion någon gång i framtiden.Det kräver mycket balans, styrka och vighet och självklart är jag inte i närheten ännu, men det är kul att ha några mål i stretchen att jobba mot.

Även chest stand fick sig en omgång även om jag var trött när vi kom dit så det kunde ha gått bättre. Men det går framåt och jag börjar få lite koll på min ostyriga hals.


Oerhört skönt med fredag. Även om jag lade mig i god tid igår så var det svårt att komma upp imorse. Hade gärna sovit några timmar till...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards