VinterVild

Alla inlägg den 9 september 2011

Av vintervild - 9 september 2011 20:30

Tog en lång, men alldeles för kort, tupplur efter jobbet. Vaknade och undrade varför klockan gick fel innan jag mindes att det var kväll och inte morgon. Jag har väll nämnt att jag var trött? :P


Fick SMS från älsklingen, han hade köpt massor med gott, lokalt, vin som vi ska njua av när det kommer. De har verkligen en jobbig konferensresa ;)


Workshopen är ändrad igen, till imorgon kväll. Bil ordnad o jag är ledig så det är inga problem mer än att det inte slutar förrens kvart i tio o det är en bit hem. Kommer att bli en sen kväll, iaf ur min synvinkel...


Jag börjar att bli för duktig på fel saker. Som att äta för mycket godis och få upp det igen. För bra på det. Livet är inte alltid perfekt.

Av vintervild - 9 september 2011 09:30

Inte långt efter att jag publicera gårdagens inlägg så gick strömmen. Poff så blev det svart i hela området. Väldigt svart. Och tyst. Speciellt som att varken tvätt eller disk hade hunnit bli klar.

Efter att ha ringt lite o väntat så gav jag upp o gick o lade mig. Tre o en halv timme senare vaknade jag av att lampan i sovrummet tändes, strömmen var tillbaka. Disken klarade sig, tvätten får ta en till tur när jag kommer hem idag.


Mysigt var det trots allt, tände ljus, klappade katt och spelade MS Röj på lap topen :)


Tandläkare imorse, trots min sovmorgon så är jag så trött att jag håller på att dö. Somnade nästan i tandläkarstolen, då är det illa. Nu har jag en fin krona istället för en provisorisk lagning, det känns ovant att ha alla tänder igen :) Det var många år sedan sist.


Inga planer för dagen efter jobbet, lite tvätt, tupplur o kanske ett bad om jag orkar. Men mest sova...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards