VinterVild

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av vintervild - 31 augusti 2011 08:00

Vaknade med grym ångest imorse. Drömde att jag skulle vara med i en pole-tävling men jag hade varken koreografi eller kläder att ha på mig och var så nervös att jag höll på att kräkas. O mitt i det så ringde klockan och ångesten följde med in i vakenheten. Hade gärna somnat om och drömt om enhörningar och kattungar ett tag, men det fick jag inte...

Nu känns det bättre, men det var väldigt jobbig ett tag. Har klarat mig utan extremångest länge nu, bara den gamla vanliga dagliga att dras med och den kan jag leva med. Man kan vänja sig vid allt...


Det var kallt imorse men missen sprang glatt ut ändå. Katten hade gärna följt efter men hon fick nöja sig med att gå ut i sele. Jag håller koll efter rymningen här om dagen.

När jag stretchade kröp hon ned i älsklingens dykväska o kände sig lagom gömd, där låg hon fortfarande när jag gick till jobbet. Myskisse.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards