VinterVild

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av vintervild - 24 augusti 2011 12:57

Tom hundar är bättre på chest stand än vad jag är ;)


  Jag är imponerad!


Bild härifrån!

Ny

Av vintervild - 24 augusti 2011 10:45

Älsklingen har skaffat en ny älskling:


 

Den har herdersplats i köket och han var som ett litet barn när jag kom hem igår. Vilket säkert även kan förklaras med att han bara sovit 1,5 h under nästan två dygn.


Pojkar o deras leksaker ;)

Av vintervild - 24 augusti 2011 08:30

Ingen mjukstart efter semestern direkt, träning söndag till torsdag. Jag börjar bli rätt mör...


Stretch med Nelle är ingen promenad i parken och jag har lyckats att klämma in fyra stretchpass i rad den här veckan. Två är avklarade och jag är redan helt slut. Mina hamstrings har bytts ut mot stålvajrar som inte vill bli längre och framsida lår undrar vad de har gjort för att förtjäna ett sådant öde. Det enda som sammarbetar är straddle som alltid är bättre efter ett längre uppehåll och ryggen som har börjat knaka på sitt sedvanliga sätt igen. Man får vara glad för brödsmulor.


Efter stretch igår körde jag lite OP och hängde med dansklassens träning. Serena var inte där men ett gäng körde ihop ändå och jag följde med så gott jag orkade. Lärde mig ett nytt, fint trick och försökte lära mig en vändning på golvet som mest slutade i en liten hög. En annan gång kanske...


Till sist var det första passet med Karolina efter uppehållet och det var hårt. Speciellt som jag redan var trött från stretch o OP men jag lyckades hålla igång rätt bra ändå. Vi håller på att lära oss världens finaste koreografi, ser fram emot att kunna göra den lika vackert som Karolina.


Idag hägrar Stretch 3 - ben och Nivå 3, mitt ordinarie pass. Jag undrar om jag ens kommer att kunna gå till helgen...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards