VinterVild

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av vintervild - 21 augusti 2011 11:45

Jag sitter och leker med några av mina tusentals (ja, faktiskt!) bilder i Photoshop, det kan ta en smärre evighet. Så mycket vackert fångat på bild.


Det får ta den tid det tar.


Inom en snar framtid ska jag iväg på OP, jag har velat dansa hela helgen men med min träningsvärk (och mitt vinintag) så har jag besinnat mig. Idag blir det all in!


:)


Imorgon börjar verkligheten igen, jag undrar hur jag ska hinna med allt. Livet kommer ivägen för livet helt enkelt. Och jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig upp när klockan ringer, jag har helt vant mig av vid tidiga morgnar. Jag hoppas att chefen inte förväntar sig att jag ska orka göra ngt den första veckan eller två :)


Jag ska dessutom ta itu med mitt Red Bull-beroende, det måste sluta! Det är dyrt och onödigt, men när jag knappt kan hålla ögonen öppna en måndagmorgon så känns det väldigt nödvändigt. Tyvärr.

Men jag har klarat mig utan innan och kan klara mig utan igen. Min plan är att varje gång som jag inte köper en Red Bull så ska jag sätta över så mycket som den kostar på mitt sparkonto. På så sätt får jag överblick över hur mycket pengar som faktiskt gått till detta onödiga.

Jag tror inte att jag vill veta.


Men det börjar imorgon, idag får jag njuta av mina laster en sista gång :)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards